Storstädning på hög nivå

Håller på och städar nu. Blev tydligen en storstädning. Har duschat mina växter, putsat speglarna, städat upp i garderoben. Nu kan man till och med stå på golvet när man ska välja kläder. Tidigare var det berg av kläder på golvet. Jag är värdelös på att hänga upp mina kläder på galgarna. Eller när får oväntat besök, då slänger jag in allt i garderoben. Sen orkar jag inte ta reda på det. Nu hamnar allt i tvätten. Är inte så fräscht att sätta på sig det som har legat på golvet och dragit åt sig en massa damm.

Ska snart göra ett avbrott i städningen för att åka in och träna. Sen hinner jag nog knappt fortsätta innan jag ska vara barnvakt. Får helt enkelt forstätta senare i kväll. Fräscht blir det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback