Världens bästa pojkvän!

I går kom min underbara Daniel hit. Älskar att vara med honom. Finns inget bättre. Har aldrig varit så kär som jag verkligen är. Inte heller älskat någon såhär mycket och på det här sättet. Har upptäckt en hel rad med känslor som jag aldrig någonsin tidigare har haft. Trots att det inte har gått så jätte lång tid så känner jag att han är helt rätt för mig! Underbar känsla. Bulgarienresan blev och kommer alltid att vara ett minne för livet! :)

I natt låg jag vaken i princip hela natten och hade ont i magen, Men det gjorde inget, hade världens bästa pojkvän brevid. Så i morse när jag gick upp tog det emot. Hade jätte ont och mådde illa. Gick ändå upp och började göra mig klar för jobbet, men det gick bara inte. Mamma tyckte att jag skulle stanna hemma. Så jag vände och gick tillbaka till den varma sängen och kröp ner brevid älsklingen! =) Det dåliga samvetet över att vara sjuk och inte kunna jobba försvann rätt snabbt då. Finns inget bättre än att tillbringa dagen/dagarna med honom.

Det har varit en lugn och skön dag. Låg kvar i sängen länge och bara hade det mysigt, kikade på tv. Svensson Svensson fick det bli! Har även fixat med kaninburen i dag. Danne & brorsan bar in den stora vinterburen på gården i dag,  gjorde lite mysigt  i den åt dom, börjar bli lite kyligt och blåsigt nu så det var nog dags.

image393

Kommentarer
Postat av: Erika

är så glad för din skull att du hittatde honom:)

2007-10-28 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback