Granatäpple



Köpte mig ett granatäpple i dag som jag tänkte mumsa lite på nu i kväll. Usch, äpplet var nog inte moget för det smakade inte alls gott. Har ätit granatäpple förut så jag vet hur dom ska se ut & smaka. Vi hade besök en gång på naturkunskapen i skolan av en "Carl Von Linné" gubbe, han bjöd på frukt i alla dess smaker. Där fanns bland annat granatäpple som jag smakade utav. Inte var det speciellt gott, inte heller äckligt. Det var mer annorlunda att äta. Nog skrivet om granatäpplet, det var inte gott!

image261

Äntligen är helgen över, vilket innebär att jag är ledig nästa helg och har det att se fram emot. Härligt! Ska jobba nu hela veckan också. Jobbar till stängning nästan varje dag. Trist, men då hinner jag med att göra lite annat på morgonen, som tillexempel en morgonpromenad.

Det blev sent i natt också, jag som skulle lägga mig tidigt. Vid halv 4 tiden i natt/morse ringde Danne, då var jag vaken och vi pratade ett tag. Klockan sex gick jag upp. Måste få ordning på mina sovrutiner tror jag. Detta kan inte vara hälsosamt. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du?

2007-09-10 @ 19:30:04
Postat av: Marlene

Jobbar extra på plantagen

2007-09-10 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback