Plötslig utgång

Gick och åt med Erika igår efter jobbet sen var tanken att vi skulle simma. Men det slutade med att vi bestämde oss för att gå ut. Sagt & gjort, vi åkte hem till mig och fixade oss och hade en liten "förfest". Karin kom också över. Kul :) Blev en riktigt lyckad kväll.

image250
(Bulgarien)

I dag tänkte jag sysselsätta mig med att städa lite. Ser ut som om att det behövs efter i går. Erika och jag ska även försöka ta oss i väg och simma. Får se hur det blir med det. Båda är lite smått slitna i dag. Annars får det bli en promenad för mig. Måste även in till stan och lämna tillbaka en tröja som jag inte riktigt tycker om. Så det är dagens planer. Nu ska jag fixa något att äta.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback