Lite Uppdatering

Börjar höra till vanligheten nu att det går ett par dagar innan jag skriver någonting. Det beror till mesta dels av mycket jobb. Men snart ska jag trappa ner det lite, med början i morgon då jag är ledig och även på torsdag. Jobbar sista dagen innan vi åker till Mallorca på lördag. Skönt! På lördag blir det även lite partaj i mitt gamla hem i Uppsala. Det ska bli riktigt roligt!

Den här helgen som var har även den varit riktigt bra. Var ledig i fredags och då tog mamma&pappa ledigt och åkte hit. Det blev shopping och lunch i Örebro, sedan hem och dricka lite gott innan vi gick ut och åt. Trevligt!

Lördagen innebar jobb för min del, mamma och pappa följde med och var kvar en stund fram tills jag hade lunch. Gick och lunchade med dom innan det var dags för dom att åka hem. På kvällen var det "Firma fest" som gällde och det var riktigt trevligt.

I dag börjar jag inte förrens klockan tre, har fått en hel del gjort nu på morgonen. Har precis duschat och ska göra mig i ordning för att göra mina sista ärenden på Apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback