Frusen

Vilket tråkigt väder det är! Jag är trött på vinterregnet, jag vill ha vår! Karin och jag hade tänkt ta oss en promenad i dag, men vi hoppade över det eftersom vi inte hade ork eller lust för att ge oss ut i det ruggiga vädret. Det är varken skönt eller roligt att gå en kväll som den här. I stället för en promenad har jag nyss klivit ur ett varmt och härligt bad.

Jag måste snart bestämma mig över hur jag ska göra med flytten. Tiden börjar dra i hop sig, eller ja det är ju ett par månader kvar. Men det är ju mycket annat som bör ordnas men just nu har jag inte lust att tänka på det.

Är sugen på att träna, men har varit/är förkyld så jag tänker inte göra samma misstag som jag alltid gör, träna innan jag är frisk. Vilket bidrar till att jag sjuknar om på nytt. Kör nog i gång efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback