Skotta snö & ny mobiltelefon

image464

Har varit ledig i dag och det har varit rätt så skönt. Har dock inte gjort någonting känns det som, men det kan ju vara nyttigt det med kanske. Har skottat, sopat av och skrapat bilarna (3st) sen har jag fixat med kaninerna.

Köpte förresten en ny mobiltelefon förra veckan. Det fick bli en Sony Ericsson. Har aldrig haft en telefon av det märket tidigare om man bortser i från den telefonen som jag hade tillfälligt innan jag köpte denna. Gillar Nokia mycket mer. Men jag var i behov av en ny telefon så det fick bli en Sony. Kommer nog att tycka mer om den sen när jag vant mig vid den. Ska i alla fall göra ett tappert försök och inte tappa den här telefonen i en tårta så att den blir fuktskadad som den andra....

Kommentarer
Postat av: Karin

Åkte du och köpte en ny mobil utan mig. De var det fräckaste ever :| morr xD

Postat av: Marlene

Karin:
Ja jag var i stort behov av en telefon om man säger så. Men jag följer gärna med dig och kollar på en ny telefon åt dig. Säg bara till

2008-01-03 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback