Vårigt

I dag har det varit riktigt härligt väder ute, men jag har inte fått njuta av det eftersom jag har jobbat. Blir dock på bättre humör när man ser solen titta fram och allt ser sådär vårigt ut. Jag vill ha sommar! 

Har nyss slängt i mig lite mat, det fick bli pasta med någon pastasås. Ska strax åka till Gränby med Karin och strosa. Kul att göra något. Vi ska även köpa oss varsin glass att mumsa på, självklart är valet  Ben&Jerry´s. Mums!
Jag tänkte kolla på singing bee i kväll.Vet inte än om det blir med mig själv eller om Karin gör mig sällskap. Det visar sig. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen som jag hörde var färdig för ett tag sedan.

I morgon börjar jag klockan 12. Skönt med lite sovmorgon och inte allt för många jobbtimmar.


image477



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback