Detta har hänt

Har varit väldigt dålig på att uppdatera mig här, får skylla på att jag har haft mycket att göra de senaste dagarna.

Tisdag / Onsdag / Torsdag:
I tisdags var jag hem till uppsala, där jag även jobbade onsdag & torsdag. På torsdagskvällen blev det födelsedagsfirande med tjejerna på Tzatsiki, Angelica fyllde nämligen år. Vid halv elva tiden var det dags för mig att åka hem, då jag har en bit att åka och skulle upp och jobba dagen efter.

Fredag:
Daniel åkte med mig till jobbet och väntade där i någon timme på att mamma & pappa skulle komma. Dom gick i väg och lunchade medans jag jobbade vidare. Sedan tillbringade mamma dagen i köpcentrumet och hos mig. Pappa & Daniel åkte hem tidigare. Sportbilen hade han lämnat kvar åt mig och mamma, vilket var skönt då det var riktigt varmt ute.
Vid sju tiden gick vi alla över till hans föräldrar,  grillade och hade det trevligt.

Lördag:
Jobbade ett par timmar på förmiddagen sedan blev det hem och göra sig i ordning för att sedan åka till västerås där vi var ut och åt med mamma, pappa, Micke & krestina.

Söndag:
Sol & bad

Måndag/ idag:
Jobb 14-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback