Shopping

Idag har jag och mamma farit runt i Uppsala stad. Började med en vända på stan, där vi även åt god lunch. Hittade lite snygggt men inget av det som jag "behöver".  När vi kände oss färdiga med själva stan åkte vi vidare mot IKEA. Där sprang vi nästan bara som hastigast igenom, slängde med mig ett par ljus och en tallrik men när vi kom till kassorna var det  meterslånga köer och det hade jag varken ork eller lust med. Så jag lämnade mina grejer och gick. Sedan åkte vi vidare och kikade på en hel del andra grejer.

Vi har ganska så nydligen kommit in från en hårlig kvällspromenad, jag & mamma. Dock vräkte regnet ner på oss när vi hade lite mer än halva vägen hem. Trist, men som plåster på såren blev det ett varmt och skönt bad samt en mango och lite vindruvor.

I morgon ska jag luncha med Erika och sedan fram emot eftermiddagen fika med Frida. Det ska bli riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback