Barnvakt

Bröden blev faktiskt riktigt bra, helt klart över förväntan. Riktigt goda blev dom också. Absolut ett recept att spara. Danne håller på ute på tomten och jag ska väl ge mig ut igen jag också, står mest och tittar på när han gräver och lägger stenar. Blir jätte fint. I morgon ska jag vara barnvakt åt det lilla charmtrollet Emma en stund på förmiddagen. Det var egentligen planerat att jag innan klockan åtta i morgon bitti skulle hämta henne, men det blev ändrat. Det blir runt klockan två i stället. Perfekt, då hinner jag fixa och dona lite på morgonen, kanske till och med träna lite.

Ja, här har ni resultatet av dom färdiga pitabröden. Har blivit mycket bakandes
på sistonde, men det är roligt när min man uppskattar det så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback