En liten del

I morse var jag helt slut när jag vaknade, jag kände mig inte ett dugg utvilad. Men efter att ha vridit och vänt på mig ett antal minuter ihopp om att bara somna om tog jag mig själv i kragen och hoppade i träningskläderna och gav mig ut på en promenad. När jag fått upp energin lite gick jag förbi spåret och sprang lite. Är nog fortfarande lite små seg efter påskhelgen. Har blivit alldeles för mycket godis och mer blev det i helgen. Nu har jag i alla fall piggnat till och ska strax ge mig ut och städa ute på altanen.

En liten del av köket

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; men det är jätte duktigt av dig :D

2009-04-20 @ 14:44:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback