Fredag igen

I natt hade jag riktigt ont i halsen, men rätt som det var när jag vaknade någon timme senare så var det onda som försvunnet. Så runt nio tiden satte jag mig i bilen och åkte upp till mormor och morfar för att hälsa på en sväng. Morfar höll på att jobba så det blev en heldag med mormor. Vi plockade massor av frukt, äpplen, päron och plommon. Sen gjorde vi äppelmos. Jag är inte mycket för det i vanliga fall, men mormors äppelmos är så god. Fick med mig alldeles för många burkar hem.

Nu har jag precis kommit hem från en vända på Gränby Centrum med mamma. Blev ett antal kassar rikare idag också. Sen handlade vi mat, har nog aldrig haft så roligt i en matbutik som idag. Kul med personal som har lite humor! Nu ska vi åka till Ica för att köpa en grej som vi glömde sen ska vi hem och ta oss ett glas vin medan vi fixar lite god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback