Nu tar jag snart helg


Denna vita oljelampa i klotform var en av de presenter jag fick av mormor
och morfar på födelsedagen tidigare i somras. Eftersom vi skulle åka till
Cypern dagen efter fick jag denna i stället för blommor/blomma. Smart!
Föll mig precis i smaken. Dock står den fortfarande utan olja och laddar
inför hösten då den säkerligen kommer att lysa flitigt.


Nu ska jag göra ett försök i att sluta mina blå. I morgon väntar väckarklockan på att få väcka mig tidigt. Har en del att göra under morgonen och vid halv två taget är det jag som sitter på tåget till Enköping där mamma i vanlig ordning hämtar upp mig. Vistelsen i Örebro i dag gjorde mig mest besviken, hittade inget av det som jag var ute efter. Däremot fick jag med mig en påse innehållande en klänning. Något som jag inte alls var ute efter...Men det är som det brukar vara, är man ute efter något hittar man det inte och ska man inte ha något hittar man massor. :) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback