Snart dags att stänga

Om drygt en timme får jag stänga och gå hem, har lite rast nu. Har packat upp lite varor och lagt undan ännu mer. Glömde plånboken hemma så köper det på fredag. Några ljus och servetter. Det går alltid åt. Vi ska förresten stänga Sia butiken för er som missat detta. Det känns inte alls roligt. Har världens bästa jobb och nu blir jag utan. Sia har kommit på att dom bara vill vara leverantörer. Måste dom komma på det just nu när det redan är kris i världen. Typiskt... 

I morgon måste jag gå upp tidigt 05:50 åker jag med Danne till Enköping/Bålsta. Han ska dit och hämta några grejer till firman. Tänkte därför göra lite sällskap. Det blir nog bra, hoppas att jag kommer upp bara. Är inte van att gå upp riktigt så tidigt.

Nu ska jag snygga till lite här så cheferna får det fint på jobbet i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback