Ishink


Den vita hinken som jag köpte för ett tag sedan får numera agera ishink.

I fredags när Danne äntligen kom hem till mamma och pappa där jag redan var så gick vi ut och åt pizza och drack ett glas vin. Träffade även på faster med familj som också var där. Slog oss ihop med dom och när vi var mätta och belåtna gick vi hem till min farbror med familj. Där blev vi bjudna på lite god dricka innan vi gick vidare hem. På lördagsmorgonen åkte vi till Gävle där karlarna i alla familjer skulle spela golf(sm) och vi damer + Danne åkte ut till Valbo och sen tog vi en sväng inne i stan. När vi kom hem till Katarina och Thomas senare på eftermiddagen bjöds det på rosé och jag som inte varit där på sex år kikade runt i det otroligt fina huset. Mer likt ett slott invändigt med högt i tak, mönstrade takbjälkar, sjötomt med egenbrygga och allt som hör där till. Riktigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback