Slut på lyxen

Tillbaka i vardagen efter två underbara semesterveckor tillsammans med min karl. Jag har fortfarande "semester" men för Daniel var det dags att återvänta till jobbet i morse. Det känns trist, det är så mycket mer jag skulle vilja göra nu i sommar. Veckan i Cypern var underbar och måndag - fredag spenderade vi neråt i landet på mysiga hotell. Vi har sett mycket fint, ätit och druckit gott, bara haft det helt underbart. I lördags hade vi tänkt att vi skulle vara hemma och ta det lite lugnt, men i stället åkte vi upp till Uppsala och där cyklade vi in till stan, satte oss nere vid ån och intog lite god dricka och sen vidare till Tzatziki för lite god mat. Vi har ätit ute i över två veckors tid nu så i dag känner jag faktiskt att jag är sugen på hemlagad mat. Nu får det vara slut på lyxen för någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback