Det blir kanske en resa till Cypern

Sen ett par dagar tillbaka har vi pratat om att vi kanske ska åka utomlands nu i sommar igen. Egentligen hade vi inte tänkt det eftersom vi kanske tar en tre veckors i vinter + att jag gillar svensk sommar när den är som bäst. Vi hade tänkt att vi skulle göra lite saker här hemma i Sverige. Men Danne är riktigt sugen och det har liksom smittat av sig på mig. Så nu blir det kanske en resa i alla fall. Vi pratade först om två veckor, men det blir nog kanske bara en. Det känns mer lagom den här sommaren. Vi har i alla fall kollat på grekland, cypern, tunisien och igår dök även turkiet upp som förslag. Turkiet har alltid haft en negativ klang i mina öron. Varför vet jag inte, men när vi tittade på bilder igår så såg det riktigt trevligt ut. Men vi är mest inne på Cypern. Där har jag varit för ungefär en så där 14 år sedan, minns inte så jätte mycket. Problemet är bara att jag inte kan välja datum som jag vill åka.Det lutar mot den 3e eller 6e juli. Nästa vecka alltså, vi är lite sent ut med att boka så jag hoppas att vi hittar något bra i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback