Förlovningsdag

Har haft en mysig kväll i kväll, fast det har vi i och för sig nästan jämt jag och min karl. I dag åt vi tacos, levande ljus och bara njöt i varandras sällskap. Jag testade även på att baka egna tortillas, blev faktiskt rätt så goda. I morgon åker jag till mamma och pappa i Uppsala. Mamma hämtar mig i Enköping. Snällt så slipper jag byta från tåg till buss. Kanske går en vända där, inte för att det finns speciellt mycket att titta på. Men förhoppningsvis kanske något ställe att fika på. På fredag bär det av till storstaden för en mysig dag med mamma. Sen när vi kommer hem har nog Danne redan hunnit upp och kanske blir det ut  och äta lite gott . På lördag vankas det 87-års kalas. Gammelmormor fyller nämligen år i morgon, likaså Erika. Efter kalaset blir det kanske en drink eller två med vänner. Vi får se hur kvällen slutar, inget riktigt bestämt men det tåls att tänka på.

♥ På fredag har jag och min underbara fästman varit förlovade i ett halvår ♥
Tiden går så snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback