Fortsätter med fredagsmys

Fanns ju lite att titta på i Enköping i alla fall. Solen tittade till och med fram så vi kunde sitta ute och fika. Mysigt. Åkte till Uppsala sen och kikade vidare åt sen varsin sallad på Cupido. Mums. Stans bästa sallad! Blev en kvällspromenad och fruktsallad såhär på kvällskvisten, och i morgon fortsätter vi med fredagsmyset med en tripp till Stockholm. Kan tänka mig att det kommer att krylla av människor där nu när det har varit avslutningar. Varken jag eller mamma har något speciellt shoppingsug inför i morgon så det blir nog mest fika, äta god mat, ta ett glas vin i kungsträdgården om vädret tillåter och bara strosa runt lite. Skönt att inte vara på jakt efter något speciellt. Blir nog en trevlig dag! Sen får jag äntligen träffa min man. Får se hur vi väljer att fira vår dag♥ kanske blir det bara här hemma eller så går vi ut och äter. Får se vad vi känner för i morgon. Just nu lockar det mest att vara hemma här faktiskt. Har ätit ute så himla mycket på senaste tiden. Vi får se helt enkelt, mysigt blir det vad som i alla fall. Nu ska jag gå och prata lite med mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback