Hemligt innehåll


Påsen innehåller något jätte gulligt som ska vara till doppresenten. Visar efter lördagen.

Det blev faktiskt ännu en dag i Örebro i dag. I går frågade både Maria och Inger om vi skulle åka dit. Lilla Emma var självklart också med. Åt gott på en mysig restaurang som jag inte minns namnet på men det var ett ställe som jag absolut skulle kunna rekomendera någon. Men framför allt så föredrar jag Hälls & BredBar på stallbacken, speciellt om det är fint väder så att man kan sitta ute på deras mysiga uteservering. I morgon blir det förresten en tredje dag i Örebro, fast den här gången åker jag ut till Marieberg. Hittade ett par skor i dag som tyvärr var slut i min storlek, men dom fanns på Marieberg så dit ut åker jag i morgon. Har lagt mig i sängen nu, är helt slut efter mycket knåp vid datorn i kväll. Har fixat med bilder och så som inte alls ville riktigt som jag. Men till slut så, skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback