Nästa fredag åker vi


Här kommer vi att tillbringa en vecka med början nästa fredag.

Nu är det bokat och klart. Det var nära att det blev två veckor, men vi styrde av det. Det blir en veckas semester här i sverige också. Ska bland annat kanske ner till göteborg igen sen ska vi kanske uppåt något också. Det blir trevligt. Men Cypern blir det i alla fall. Redan nästa fredag den 3e. Dagen efter min födelsedag. På tal om födelsedag, på torsdagen då jag fyller år har jag tagit på mig och bjudit ner lite släkt hit så att dom ska få se hur vi bor. Ska göra smörgåstårtor igen, tårtor och lite annat gott. Så nästa vecka har jag att göra. Men det ska bli kul, hoppas på lite fint väder så att vi kanske kan duka ute på tomten. Tänkte kanske ta med ett partytält. För om det skulle vara sol så tror jag att det är bäst för gammelmormor att sitta lite i skuggan. Jag vet att hon gärna brukar vilja göra det.

Till Cypern ska även ett par vänner redan nu på måndag men vi blir där nere ett par dagar samtidigt och ska då försöka ses något. Det kommer bli riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback