Svensk sommar

Regn och rusk, typisk svensk sommar.? Hoppas på att det i alla fall avtar lite under morgondagen. Är hos mamma och pappa nu, vilket har blivit en typisk helg för oss. Varje helg är vi nästan här, och nästa helg blir det troligtvis samma visa. Ska eventuellt träffa lite vänner. Det känns bara mer och mer som om att det är dags att flytta tillbaka hit nu. Det är här jag har allt mitt om man kan uttrycka sig så. Tidigare i morse/förmiddag åkte jag som tidigare nämnt ut till Marieberg och köpte dom efterlängtade skorna. Kanske en aningen lite för höga, men det får gå. Nu ska jag börja göra mig redo för sängen, som förresten sen ett par veckor har förvandlats till en stor dubbelsäng på en bredd av ungefär 250. Mycket mysigt. Trevlig midsommar!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa massa mys! åker den 29/6 - 6/7 :) hihi

Vart ska du åka ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback