En perfekt helg

Redan första juni och vilken helg vi har haft, riktigt kanonväder. I lördags cyklade vi som sagt in till stan, vilket var jätte mysigt. Väl inne i stan var det nästan fullt på varenda uteplats på restaurangerna, men vi hittade tillslut ett bord längs ån på Alexander. Självklart fick vi samma, ursäkta men värdelösa servitris som sist jag åt där med tjejerna. Det blev bara fel hela tiden och tillslut fick vi faktiskt prata med ägaren. Han var inte mycket bättre han men han kom ut med en karaff vin till mig och mamma och stora öl till Danne och pappa för att det strulat så mycket. Sånt tycker jag är bra, det kostar inte dom mycket och det är en bra gest. Efter några glas vin gick vi till Åkanten och drack lite annat gott innan vi cyklade hem. En perfekt lördag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nej men fy, var det hon den kassa? Hahah hon borde ju få sluta bums!

2009-06-02 @ 11:03:23
Postat av: marlene

Josefin:

Haha, ja det var hon. Jag sa till ägaren att hon va lika värdelös när jag va där med er för ett par dagar sen . Han svarade : Jag vet, hon får sparken i kväll. Stackarn.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback