Ett rosa paket



I dag när jag skulle hämta posten så låg det ett stort rosa paket där i. Vi beställde en grej i söndags kväll och det kom i dag, det kallar jag snabb leverans. Helt perfekt! Återkommer med innehållet någon annan dag då jag inte kan visa det just nu. Det är nämligen en present.

Nu är alla våra blommor som vi köpte i söndags planterade. Så nu ser det lite trevligare ut här ute. Nu fattas bara rottingmöbler och kanske fixa golvet lite på altanen så blir det kanon. Vi ska förresten köpa rottingmöbler så fort vi hittar några som faller oss i smaken. Som alltid så har jag en bild i huvudet på hur jag vill att gruppen ska se ut, nu gäller det bara att hitta några som ser ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback