1 smet 100 muffins


Gav denna söta receptbok i rosa "1 smet 100 muffins" som inflyttningspresent till Jenny förra helgen. Funderar även på att köpa en till mig själv framöver. Fann en hel del spännande recept när jag bläddrade igenom den, alltifrån vanliga muffins till matmuffins med roliga ingredienser.  

Då var den som alltid lika efterlängtade fredagen här igen. Förstår inte riktigt var den här veckan har tagit vägen, någonstans har jag inte riktigt insett att det faktiskt är fredag och inte tisdag som jag nyss tycker att det var. Underbart, men läskigt hur fort dagarna faktiskt går. I kväll blir vi kvar här hemma och det känns riktigt skönt. Inget flängande och farande. Blir en mysig lugn hemmakväll framför "Idol 2009" med god mat, tända ljus och massvis av godis. Fredagsmys helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback