Ny förvaring


Vi har länge behövt en ny förvaringsburk till kaffet här hemma men det har aldrig blivit av att vi köpt någon. För ett par veckor sen fick jag nog på den dåvarande trista burken och köpte denna i vitt från Bruka Design. Jag valde länge mellan denna i vitt eller en i svart, men med min förkärlek till vitt så fick det bli en i just vitt.

Är hemma nu efter ett par timmars datorarbete på annan ort. Rättare sagt Köping, där jag nuförtiden håller hus. Nu har även jag fått smaka på snön, första fallande snön för min del i år och jag kan inte tycka annat än att det är väldigt mysigt med snön som yr omkring utanför fönsterna medan jag sitter här inne i värmen med en stor kopp "Vinter" te med smak av rabarber, kola och grädde och tända kivilyktor. Men jag får snart äta upp mina ord när det är dags att kliva ut i snöstormen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback