In med hösten


Har tagit in lite av hösten, rönnbär som stoppades i ljuslyktorna från Herstal. Blir ett riktigt mysigt sken men det börjar redan bli dags att byta ut dem. Jag tycker att det är jätte fint att plocka in grenar och annat fint från naturen och ha i skålar eller vaser. Äppelkvistar med röda äpplen på pryder just nu den stora vasen från Sia som står på spisen. Hösten är vacker, ta vara på den!

I dag är det mer eller mindre storm här men trots det så skiner solen och det är en riktigt fin höstdag denna onsdag. Funderar på om jag ska ta mig an blåsten och ge mig ut på en promenad till gymmet. Känner att jag har lite extra energi att göra av med. Men först blir det att hänga lite tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback