Etagefatet


Goda frukter pryder etagefatet som just nu står på den vita bänkskivan i köket. Blir en fruktsallad till mellanmål lite senare - Mums!

Godmorgon! Vaknade med tuppen i morse och kände mig riktigt utvilad och pigg. Däremot tog det en stund innan jag lämnade sängvärmen under täcket och slängde benen över sängkanten. Väl uppe svirade jag om till träningskläder och gav mig ut på en joggingastur.  Bra start på denna kyliga och ganska så gråa torsdag. Eftersom jag kom hem ganska sent igår efter en dag i Västerås hann jag inte riktigt med att packa upp väskan och alla shoppingpåsar, tänkte därför hugga tag i det nu. I morgon är det återigen dags för veckans bästa dag - Fredag! Jag har haft en fantastisk vecka och ser mer än mycket fram emot helg. Åker som så många andra helger upp till Uppsala igen redan i morgon eftermiddag för på lördag vankas det festligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback