Rosabandet


Tittade på Rosabandet galan som gick av stapeln tidigare i kväll. En hel del pengar kom in och det känns bra att själv ha bidragit till en del. Bröstcanser är verkligen en hemsk sjukdom som jag inte önskar någon här i världen.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och försöka få ett par timmars sömn innan det är dags att stiga upp igen. Daniels klocka ringer i vanlig ordning redan klockan fem vilket bidrar till att även jag brukar vakna då. Vaknar även flera gånger om nätterna, så någon 12 timmars skönhetssömn för mig blir det nog aldrig. Morgon och kvällsmänniska som jag är. Danne somnade nyss och även jag ska göra ett försök till att sova. Med det säger jag godnatt och på återseende i morgon, fredag! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback