Socker sött


Söta sockerbitar med röda små hjärtan. Nästan så att jag som i vanliga fall inte använder socker i mitt kaffe eller te blir lite sugen. Otroligt sött och fint att ställa fram för de som faktiskt använder sockerbitar. Bilden hittade jag på cox & cox.

Torsdag, 8 oktober och klockan börjar närma sig halv sex taget. Snart är även denna härliga dag över och en underbar fredag & helg väntar med start redan i morgon. Vaknade tidigt i morse, pigg och allert så jag gav mig ut på en morgonpromenad redan innan klockan sju. Sen blev det kurs fram till klockan tolv och därefter lunch med min underbara karl som överraskade med en fin bukett rosor. Nu tänkte jag sätta igång med lite matlagning, packa samt lite snabb helgstädning trots att vi åker till Uppsala redan i morgon. Men städa kan man inte göra för mycket, skönt på söndag när vi kommer hem. Efter maten tänkte jag ta ett långt varmt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback