Påskhelgen & snart flyttar vi


Långfredagens födelsedagsfika i form av morotskaka & choklad cupcakes, två nya favoriter.

Påskhelgen blev över förväntan, solsken och mycket tid med nära & kära. På självaste påskafton åkte vi på kryssning med mamma & pappa och jag kan såhär i efterhand konstatera att kryssning inte riktigt är min grej. Men det blir vad man gör det till och vi hade fantastiskt roligt. Sist jag var på kryssning var med Therese och vi var nog runt en 15år.

Kortveckan är nu snart till ända då vi redan i morgon har fredagen framför oss. Morgondagen ser för oss ut ungefär som fredagen därinnan, vi båda är helt lediga och åker tidigt till Uppsala där vi ska uträtta ett par ärenden. Daniel ska bland annat skriva på papper inför nya jobbet - Spännande!

Får inte missa att min älskade fästman fyller hela 26år i morgon och det ska självklart firas vare sig han vill eller inte! Började firandet redan idag då hans familj kom över på tårta och många andra godsaker som tog mig nästintill hela eftermiddagen att förbereda :) Idag har vi även fått sista budet på lägenheten och på måndag ska vi skriva papper med paret som ska köpa vårt kära hem. Vemodigt men det blir nog bra i slutändan. Tänk om vi bara kunde flytta med allt här till Uppsala och bara fortsätta bo, men riktigt så enkelt är det ju inte.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mej oj så duktig du är, jättesöta cupcakes! Nu fick jag lite inspiration för att baka till min pojkväns födelsedag nu i veckan :) Du får gärna lägga upp recepten! :)Har precis hittat din blogg och fastnade direkt. Inspirerande och fina bilder! Ha en bra dag!

Hälsningar Jessica

2010-04-14 @ 10:29:06
Postat av: marlene

Jessica: Tack så mycket och vad roligt att du hittat hit. :) Jag ska lägga upp recepten här framöver så håll utkik. Ha en jätte bra dag du med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback