Äntligen fredag


Söt chokladask i rosa, Daniels favoriter Geisha som han bland annat fick på Alla hjärtans dag ♥

Igår kom min underbara man hem med ett fång vita tulpaner till mig. Bara sådär vilket gör att man blir ännu mer glad och tacksam. Jag älskar överraskningar, stora som små. Kvällen slutade tyvärr inte lika bra som den började, jag fick ännu ett migränanfall. Det händer alldeles för ofta nu för tiden och måste kollas upp. Tur att jag hade bunkrat upp med Eeze här hemma.

Känner mig rätt så mörbultad i dag, tung i kroppen men framför allt huvudet. Så det blir ännu en dag av vila. Hoppas på att må bättre fram emot kvällen då vi ska ut och äta tre rätters med hela Dannes familj, jag som sett fram emot ett glas rött eller två och lite god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback