Vita flingor


Ännu en bild som ger mig starka vår känslor, tulpaner! En klar favorit när det kommer till färska blommor den här årstiden.

Förkylningen verkar inte riktigt vilja gå åt rätt håll, mår sämre i dag och känner mig helt slut i kroppen. Hade ett läkar besök inbokat i dag som jag i alla fall lyckades ta mig till. Planerna annars för denna onsdag var egentligen att åka in till Örebro på förmiddagen för att köpa present till Daniels pappa Lars som fyller år i dag. Vi vet redan vad vi ska köpa så jag får se om jag hittar lite ork senare mot eftermiddagen.

Snön faller ute och har gjort det sen tidig morgon, mysigt när man är inne men inte alls lika mysigt när man ska ut på vägarna. Solen tittar även fram lite grann som gör att det blir sådär riktigt vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback