Underbart pastelligt


Vackra vita ranunklar och söta pastelliga formar i rosa. Formarna finns även i ljusblått & gult. De är helt underbara och jag kunde bara inte vara utan ett par i rosa. Skulle passa perfekt in i söta Leila Lindholms pastelliga tv-kök.

Nu är alla papper påskrivna och vi får tillträde till nya lägenheten i början av juni. Så nu kommer det att bli en hel del butiksspan och shopping kan jag tänka mig. Vi ska även göra om lite, bland annat riva en vägg. Tror att det kan bli riktigt bra till slut. Tur att jag har en händig karl som gärna fixar och donar med det.

I kväll blir det lite mingel med jobbet och det kan ju bli kul. Men det är ett par timmar kvar till dess så jag tänkte kanske passa på att bocka av ett ärende från listan inne i stan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja absolut :) Aha vi bor på Kamomillgatan, vilken är det ni har köpt på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback